Kerstcadeautjes


Hallo Allemaal,

Bovenstaande kerstkaart heb ik gemaakt met 1 van de Dawn kertststempels van Nellie Snellen nr 006, ik vindt ze zo schattig ik heb `em ingekleurd met Derwents, het Cardstock is Kerstrood en Kerstgroen, het Decorpapier is Pretty Papers Bloc Merry Little Christmas PB7034, Creatables LR0141(cirkel) en LR0188(knopen), deze knopen heb ik eerst met een achtergrond stempel van Marianne Design sterretjes op gestempeld en daarna met Utee embossing poeder 3 laagjes aangebracht waardoor je een heel mooi effect krijgt alsof het echte knoopjes zijn, het Kant is van Marianne Design JU0805, het Touw is ook van Marianne Design JU0840, verder nog een At you Spica pen Zilver gebruikt en Stickles.
Met deze kaart doe ik mee met de challenge van Wild Orchid Crafts en met de Creaweek wedstrijd van Jacobi.
Hoop dat jullie `em mooi vinden, ik hoor het graag van jullie.



1 opmerking:

  1. A great work of art! Thanks for joing us at WOC this time - hope to see you at our next challenge too!
    Hugs, Lena K (WOC DT)

    BeantwoordenVerwijderen