Speciaal voor Jou





                          

Creatables LR 0116 Papier Pretty Papers Soft Pastels PK 9072
Tekststempel CS 0844 Cardstock Gebroken Wit Stempelinkt Stazon Dove Grey,
lintjes, bloemen, plakparels, parelspelden, zelfklevend kant, organza lint, knoopje.





                                         Donderdag 27 Januari 2011

Marianne Design
Creatables LR 0129 Tekststempel CS 0821 Doodlestempel Eline`s Vintage EC 0096
Stempelinkt Stazon Timber Brown Cardstock donkerbruin en gebroken wit
Papier Classic Earth Tones Paper Pen Donkerbruin, lint, stickles.




Woensdag 26 Januari 2011

Ik ben Anastasia en op deze blog kun je wat knutsels van mij zien.
Ik heb het in verschillende mappen ingedeeld deze kun je hier boven aanklikken.
Ik heb namelijk verschillende creatieve hobby`s: breien doe ik al heel lang vanaf mijn 8ste ongeveer ik zat nog op de lagere school toen mijn moeder het mij leerde, sieraden maak ik nu al zo`n 10 jaar voornamelijk oorbellen en armbanden.
Het kaarten maken heb ik in 2007 ontdekt toen ik plotseling in een rolstoel terechtkwam.
Anyway ik hoop dat jullie mijn creaties leuk vinden.


                                                         


Marianne Design
Creatables LR 0129 Cardstock roze en lichtroze Papier blok pastels, plakparels, bloemen,stickles.

                                                                         


Geen opmerkingen:

Een reactie posten