Vintage Boek.


Op verschillende blogs was ik al zo`n boek tegengekomen en ik vond ze zo leuk maar stelde steeds uit om er zelf aan te beginnen, maar nu dan toch mijn versie, ik heb de tutorial gebruikt van http://whiffofjoy.blogspot.com/


Hierboven de voorkant van het boek en hieronder de achterkant. Het deco papier is van Pretty Papers Old Fashioned Nursery Girl PB703, ook heb ik een behangstaaltje gebruikt en rechtsonder op de voorkant is een foto van mijn overgrootoma, de voorkant heb ik verder versiert met een bloem, stukje kant, knoopjes, donkerbruine parelpen en een camee deze laatste was te wit en heb ik wat veroudert met Distress Inkt Vintage Photo waarmee ik ook alle randen van het boek en de plaatjes heb gedaan.


Voor de binnenkant van het boek heb ik ook papier gebruikt van het Pretty Papers Blok Old Fashioned Nursery Girl PB7031.

Links heb ik een vakje gemaakt en afgewerkt met een lintje en een mooie bloem. In het vakje zit een label die ik gemaakt heb met de Creatable LR0154, het papier hiervoor is ook van PB7031 en een behangstaaltje.


De tekststempel op het label is van Eline`s Vintage EC0096, de vogel en vogelkooi zijn van Eline`s Huis EC0120, de label verder versierd met roosjes van Marianne Design, afgewerkt met een eyelet en lintje.




Het boek heb ik nog  niet gevuld zoals je ziet maar daar komt nog een sleutelhanger in van een zelfgehaakte cupcake, verder wil ik het boek leeg laten zodat de ontvanger `em kan gebruiken als een fotolijst voor bv een foto van haar kinderen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten