Cirkel Albumkaart


Hallo Allemaal


Deze Cirkel Albumkaart zag ik bij http://whiffofjoy.blogspot.com/  daar vind je ook de tutorial.
Ik heb `em gemaakt voor mijn mams voor moederdag.
Als je `em openvouwt zet je de linten aan elkaar en kun je het album zo neerzetten.


Bovenstaande foto is van bovenaf genomen zodat je kunt zien hoe het album er open uitziet.



De basis heb ik gemaakt van Wit Cardstock, het decorpapier is van Eline`s Old Fashioned Nursery PB7030, Pampered Pets en Wild Rose Studio Girly Polka Dots. De Little Sweetheart Stempels TC0811 TC0812 en TC0816 heb ik eerst ingekleurd met Derwent en daarna uitgestanst, ook de Tekst Stempels van Marianne Design CS0826 CS0823 CS0847 en EC0096 heb ik uitgestanst.



Van Bruin en Zeegroen Cardstock heb ik achtergronden voor de Stempels gemaakt, daarvoor heb ik van Nestabilities de Crown Circle gebruikt en van Nellie Snellen de Multi Frame Dies MFD024 MFD025 MFD011 MFD012 en MFD005.





Verder heb ik het album versierd met Plakparels, Brads, Bloemen en Organza Vlinders.
En nu maar hopen dat mams het leuk vindt, ik ben in ieder geval heel tevreden over het resultaat :)



1 opmerking: