Cadeauverpakking


Hallo Allemaal,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de felicitaties die ik heb ontvangen voor mijn moeders verjaardag. Als ik haar dat maandag vertel zal ze dat heel erg leuk vinden. Dat weet ik zeker.
Voor haar cadeau heb ik nog een mooie doos gemaakt om het in te verpakken.
Ik heb niet al te veel poespas gebruikt om `em te versieren omdat het Cardstock al zo mooi is van zichzelf. Hoop dat jullie `em mooi vinden, ik hoor het weer graag van jullie.


Cardstock DCWV Ciao Bella,
Creatables LR0213(ruit met roos), LR0162(chinese roos),
Craftables CR1204(bloem),
Servetten Lichtroze en Gebroken wit (voor de bloemen),
Sticker Libelle en Vlinder had ik nog liggen,
Parelpen Pastel Roze en Lint.

2 opmerkingen:

  1. Idd. soms is het papier zo mooi dat het haast zonde is om het te versieren, vind het heel mooi geworden hoor!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piekny początek, życze wielu pomysłow

    BeantwoordenVerwijderen