Bijna 12 uur...

 
Hallo Allemaal,
 
Ieder jaar geef ik mijn moeder altijd een zelfgemaakt lichtje met oud en nieuw, het lichtje vindt je op de Breien & Hakenpagina, maar ik wil het natuurlijk ook altijd leuk inpakken dus daarom deze cadeauverpakking op maat gemaakt voor het lichtje.
 
Decorpapier K&Company,
Kraftpapier,
Craftables CR1234(klok),
Stempel S.W.A.L.K.

 
Hierboven een close up van de stempel, ik heb voor het eerst met Distress markers gewerkt, ben er nog niet helemaal tevreden over maar oefening baart kunst, de volgende kleuren heb ik gebruikt:
 
Walnut Stain,
Brushed Corduroy,
Picked Fence,
Tattered Rose,
Fired Brick,
Faded Jeans,
Dusty Concord,
Millede Lavender,
Mustard Seed,
Pumice Stone.
 
Hoor graag wat jullie ervan vinden.


1 opmerking:

  1. Wat heb je er een supergave verpakking om heen gemaakt!! Ziet er echt fantastisch uit, hier zal je moeder ook weer van kunnen genieten!

    Voor jou en je dierbaren ook een heel fijn en creatief 2013 toegewenst!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen