Sterkte

 
Hallo Allemaal,
 
Deze kleurencombinatie vindt ik zo mooi, dat okergeel met grijs en aangezien ik gek ben op olifanten kwam dat met deze stempel van Wild Rose Studio heel goed uit. De stempel heb ik weer ingekleurd met Distressmarkers, ben nog steeds niet helemaal tevreden dus blijf oefenen. Ik denk ook dat ik wat betere kwaliteit papier moet gebruiken, wat ik nu gebruik is Aquarelpapier van Blokker.
 
Cardstock Gebroken Wit, Okergeel, Grijs,
Decorpapier Maja Design Walking in the Forest,
Nestabilities Labels Two,
Creatables LR0162 (oprolroosje), LR0187(label),
Cheery Lynn 151 Cuties 3, 156 Cuties 4 (kleine en grote oprolbloem),
Quickcutz Binder Clip,
Memorybox Loopy Rings 98370,
Vilt Bruin en Wit,
Parelpen Zilver, Splitpen fluweel.
 
Hoop dat jullie `em leuk vinden, ik hoor het weer graag.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten