Chocolate is the Answer

 
Hallo Allemaal,
 
Heb deze keer iets lekkers gemaakt voor mijn Mams, nou ja niet echt maar het lijkt er toch aardig op.
Ik heb het een klein beetje afgekeken uit de Marianne Doe  nr23, maar heb er mijn eigen draai aan gegeven door er een dubbele kaart van te maken en ook het decorpapier door te trekken naar de achterkant van de kaart zodat het net lijkt of de reep is opengescheurd.
 
Cardstock Donkerbruin,
Pretty Papers Bloc Dark Vintage PK9082,
Aluminium Folie,
Collectables Co1365/Co1366/Col1367,
Craftables CR1254/CR1225,
Stazon Ink Timber Brown,
Distress Ink Vintage Photo,
Kant JU0898,
Lint EL8531,
Embellishments Scrap-Unlimited.
 
 
 
Aan de binnenkant heb ik nog een enveloppe gemaakt en gevuld met een zakje Hot Chocolate.
 
 
 
 
 
Ik heb er ook een enveloppe bij gemaakt en heb `em hersluitbaar gemaakt met een magneetje.
De strik heb ik gemaakt met Creatables LR0325/LR0326.
 
Tot de volgende keer.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten