We wish you a Merry Christmas...


 
Hallo Allemaal,
 
Het is een even een werk, maar dan heb je ook wat en het is ontzettend leuk om te maken.
Ik wilde een muziekdoosje maken en had allerlei ideetjes in hoofd, toen zag ik in de laatste Marianne Doe een kersttafereeltje gemaakt door Anja Zom en dat voorbeeld heb ik samengevoegd met mijn ideetjes en dit is het resultaat geworden.
 
Muziekdoosje,
Leeg vierkant doosje,
Cardstock Wit, Rood, Groen, Bruin en Kraft,
Geel vloepapier,
2 Verschillende soorten belletjes,
Parelsplitpennen zilver, Plakparels rood,
Mini knijpertje met schoolbordje,
IJzerdraadje, Fiberfill vulling,
Liquid Applique,
Parelketting Rood en Zilver,
Lint Rood, Wit en Zilver,
Pluche garen,
Metaalfolie zilver,

 
Craftables CR1224(boom),
Creatables: LR0135(ijspegelrand), LR0122/0142(poinsettia),
LR0191(lantaarn/label), LR0205/0204(tuinhek/volgels),
LR0178(slee), LR0179(rendier),

 
Memorybox snijmal ster en kat,
Joy snijmal strikje,
Clearstempels Little Sweethearts TC0824 t/m TC0828,
Tekststempel CS0854.

 
Omdat ik deze speeldoos voor mijn moeder heb gemaakt heb ik nog een klein briefje geschreven en in een mini enveloppe gedaan en ergens tussen de Little Sweethearts gezet, kijken of ze het meteen vindt. De enveloppe heb ik gemaakt met Craftables CR1211, een sneetje gemaakt in het klepje en daar een fluweel lintje door gedaan  en zo dicht gestrikt.

 
En hieronder zie je nog de achterkant van het envelopje, het mooie papier is van Maja Design Vintage Winter.
 
 
Hoop dat jullie `t leuk vinden ik hoor het dan ook weer heel graag.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten