Er is 1 ding dat ik nooit zou willen missen...vissen!


Hallo Allemaal,

Deze keer heb ik een schuine easelkaart gemaakt omdat ik een mannenkaart wilde maken heb ik voor een wat stoere uitstraling in plaats van lintjes gewoon touw gebruikt.
Verder: Cardstock Donkerblauw en Wit, Decorpapier Eline`s Old Fashioned Nursery PB7030, Stempel Little Sweethearts TC0815 (de vijver heb ik zelf getekend), Derwent, Nestabilities Labels Sixteen S4-301 en Label S4-324, Creatables LR0104/LR0141/LR0152, Knoopjes Eline`s Huis EL8524, Distress Inkt Faded Jeans,Bedeltje,Touw, Splitpennen en Stickles.
Met deze kaart doe ik mee aan de Challenge van Duymelot Design Team .
Hoop dat jullie `em leuk vinden.


1 opmerking:

  1. hoi Anastasia wat een super leuke kaart meis en wat leuk dat je meedoet met onze challenge bij Duymelot
    Succes !! Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen