Ik geef je `n Roosje, m`n Roosje...


Hallo Allemaal

Wat zijn ze leuk he die stempels van Eline`s Flowers hier heb ik het meisje met mijn lievelingsbloem gebruikt de EC0123 en ingekleurd met Derwent, de tekststempel is de EC0096, Cardstock in Lavendel en Wit, Decorpapier is de Pretty Papers Sweet Papers PK9065 en Full Color PK9071 hier heb ik ook de roosjes van gemaakt met de Creatables LR0162, Nestabilities Oval en Oval Scallop, Distress Inkt Dusty Concord en Crushed Olive, Parelpen Lila Pastel, Knoopjes van Papermania Heather, Meeldraden, Brad, Kant, Stickles en Gelpen Paars (om de bloem in het haar aan te zetten) en Groen (om de blaadjes van de roos aan te zetten).
Met deze kaart doe ik mee met de Create4fun Challenge en de Scr@p-Cards Challenge-Blog.



1 opmerking:

  1. Prachtige kaart Anastasia, moie kleuren heb je gebruikt.
    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij Sccb.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen