Speciaal voor Jou


Hallo Allemaal,

Voor de nieuwe Challenge van The Ribbon Girl Blog was de 'opdracht' deze keer Ribbons.
Nou dat laat ik me geen twee keer zeggen en heb dus de Bloemen gemaakt van Linten, da`s zo`n leuk werkje om te doen. Het Cardstock is Geel, Lichtgeel en Groen, Decorpapier is van Eline`s Babies Pink PB7025, de Stempel is van Strawberry Shortcake en de Tekststempel van Marianne Design CS0844, de Heart Dies zijn van Cheery Lynn, Takjespons van Nellie Snellen, met een Kleine Vlinderpons heb ik 3d vlinders gemaakt van Goud Embossed Papier,Stickles, Parelpen, Geel Gaas en Derwents.

Hieronder een close-up van mijn zelfgemaakte bloemen.

De roze minibloempjes had ik nog liggen en de krullen maak ik altijd van takjes die je ook voor droogbloemboeketten gebruikt.
Hoop dat jullie de kaart mooi vinden, ik hoor het graag.




2 opmerkingen:

  1. What a beautiful card - your flowers (blooms) are particularly beautiful! Thank you for joining in with the Ribbon Girl challenge! Mary G x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so pretty. Thanks for joining us at the Ribbon Girl this month, we hope to see you again soon

    BeantwoordenVerwijderen