Things can only get better


Hallo Allemaal,

Deze stempel vindt ik zo ontzettend schattig hij is van Stamping Bella en heet Jill is two ik heb `em ingekleurd met Derwent, het Cardstock is Donkerbruin/Roze en Groen, het Decorpapier is Pretty Papers Bloc Old Fashioned Nursery PB7031, het Lint is van Eline`s Huis EL8523, Nestabilities Oval/Oval Scalloped en Label S4-324, Creatables Chinese Roos LR016, Parelpennen Pastelroze en Pastelamber, Stickles.
Hoop dat jullie `em leuk vinden, ik hoor het graag.



2 opmerkingen:

  1. hoi
    ik heb even naar je kaarten zitten kijken
    er zijn heel veel mooie kaarten bij

    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anastasia,

    Mooie kaarten heb je hier staan zeg!

    Zoals je ziet ben ik nu ook jouw volger geworden.

    Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen