Chasing Butterflies!



Hallo Allemaal,

De Club van Tiets vierde vorige week haar 8 jarig bestaan, voor die gelegenheid heeft Krista bovenstaande digi speciaal gemaakt. Ik vindt `em leuk.
Ook voor deze kaart heb ik de Sierpin en de Bloemen zelf gemaakt. De Rozen heb ik eerst uitgestants met mijn bigshot daarna aan beide zijden gekleurd met Glimmermist en nadat ze gedroogd waren heb ik ze gevormd.
Cardstock Wit en Rose,
Pretty Papers Bloc Birds & Flowers PK9085,
Memorybox Paperbloc Pixie,
Creatables LR0235(ovaal), LR0145/0196(rozen), LR0119/0120(krullen),
Cheery Lynn B-156 Cuties#4(chrysanten),
Zijdevloeipapier Wit(chrysanten),
Glimmermist Perfect Peach en Latte,
Wit kant van Marianne Design,
Parelpen Karmijnrood donker,
Parelsplitpennen, Organzalint,
Mini Vlinderpons(3 keer uitponsen en dan een 3d vlindertje van gemaakt).

Hoop dat jullie `em leuk vinden, ik hoor het altijd heel graag van jullie.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten