Daisy in het Zonnetje


Hallo Allemaal,

Wat zijn ze leuk he die stempels van Don & Daisy, ik ben een fan. Op deze kaart ligt Daisy lekker in de tuin in het zonnetje een boek te lezen.

Cardstock Wit en Craft,
Pretty Papers Bloc Eline`s Winterhuis PB7036 & Partyfun PK9063,
Creatables LR0141(grote doily), LR0158 (vlinder), LR0226/0229 (takjes),
Stempel DDS3320,


Creatables LR0145/0196 (bloemen) hierboven in close-up, ik heb de bloemen gekleurd met
Distress Inkt Tumbled Glass & Stormy Sky en ter versiering Stickles,


De pin heb ik zelfgemaakt,
Distress Inkt Vintage Photo,
Parelpennen Pastelamber & Eis Weiss,
Parelsnoer.

De kaart heb ik voor een jarige vriendin gemaakt, als cadeautje heb ik een paar oorbellen gemaakt maar die kun je bewonderen in de map Sieraden.
Hoop dat jullie de kaart en de oorbellen leuk vinden, ik hoor het heel graag. Vindt het altijd erg leuk om jullie commentaren te lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten