An Apple a Day


Hallo Allemaal,

Voor bovenstaande kaart heb ik eens andere bloemen gemaakt van Paper Flowers van Marianne Design, van 1 bloem maak ik het hart van de bloem dan plak ik er een paar bloemen omheen tot er een soort van bloembol/knop onstaat. Bij twee heb ik meeldraden in het hart van de bloem geplakt maar op de foto is dat niet zo duidelijk te zien. Het Cardstock is Wit en Licht Paars, het Decorpapier is van Boekenvoordeel, verder heb ik gebruikt Lint, een Klosje, Brad, Plakparels, Stickles en natuurlijk Derwent. De stempel is van Designed 2 Delight. Met deze kaart doe ik mee met de Challenge van Designed 2 Delight en Alles met en over kleuren met Derwents.
Hoop dat jullie de kaart mooi vinden, ik hoor het weer graag van jullie.



3 opmerkingen:

  1. prachtige kaart, leuk dat je meedoet bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig is dit schattige kaartje, supers dat je meedoet met onze challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Anastasia.

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en nog vele gezonde jaren toegewenst.
    Sukses met je site, er staat een prachtige kaart hierboven, ga zo door zou ik zeggen.

    Groetjes van Gea.

    BeantwoordenVerwijderen