Corner Bookmark


Hallo Allemaal,

Deze boekenleggers was ik al op meerdere blogs tegengekomen en ik vindt ze zo leuk.
Dus werdt het tijd om er zelf eentje te maken en ik kan je verzekeren het zal niet bij eentje blijven.
Op onderstaande foto zie je hoe je `em op een bladzij schuift.


Het Cardstock is Nootbruin, Decorpapier is van een papierblok van Boekenvoordeel, deze winkel heeft hele leuke hobbyartikelen voor hele leuke prijsjes.
Het Randje is van Nellie Snellen MFD028, Creatables LR0139(hoofd) - LR0158(vlinder) en LR0159(harten), Nestabilities Fancy Tags S4-235 en Fancy Tags Two S5-030, Tekststempel "Avontuur" van Magnolia(gestempeld op hart op de achterkant), Teksstempel "Kusjes" van Eline`s Vintage EC0096, Tekststempel "Lekker lezen" CS0834, Distress Ink Vintage Phote, Bloemen, Lint, Kant, Stickles Koper, Parelpen Pastelturkoois, Parelgespjes.
Op onderstaande foto`s zie je de achterkant van de Bookmark en ook hoe je `em op een bladzij plaatst.



Ik heb de bookmark gemaakt voor mijn jarige zus en voor de Colour Challenge van The Ribbon Girl Blog waarbij de kleuren bruin en groen moeten zijn.
Hoop dat jullie `em leuk vinden, ik hoor het heel graag.







1 opmerking:

  1. Gorgeous bookmark! Thank you for joining in with the Ribbon Girl colour challenge. Mary G x

    BeantwoordenVerwijderen